Apabila Anarya Memuji Anarya

Apabila Anarya Memuji Anarya 

<script async src="https://pagead2.googlesyndication.

com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({
 google_ad_client: "ca-pub-2960278825814307",
 enable_page_level_ads: true});



Zamri memuji EV Ramasamy Anarya, orang yang lebih banyak menghina agama dan kepercayaan Tuhan, lebih hina daripada Zakir dan Salman Rushdie. πŸ˜‚ 

Maksud Anarya (pariah) disini sama maksud dengan kafir (Islam),  infidel (Kristian), orang yang tidak percaya Tuhan atau terkeluar dari pada agama. Bukan mengenai kaum tertentu seperti pemain gendang parai. 

Zamri menyanjung seorang atheist? EV Ramasamy sebagai seorang atheist hanya berani untuk menghina agama Hindu kerana tiada orang Hindu akan bertindak balas ganas, terrorisme atau meletak bom untuk mengancamnya. Sebalik dia tidak berkata apa-apa mengenai agama dan kepercayaan Abraham kerana takut diancam nyawa oleh sekumpulan yang berminda Isis. Manakala dia juga mendapat habuan daripada pihak misionari.

Prinsip EV Ramasamy...
1.EV Ramasamy ini ialah manusia yang kata, Orang yang sembah Tuhan ialah orang bodoh.  Dia menentang penyembahan Tuhan. Adakah Zamri sembah Tuhan atau Zamri bodoh? 

2. Orang yang dikatakan menentang kasta tetapi namanya di tulis bersama nama kastanya. Ramasamy Naiker. πŸ˜‚ 

3. Orang yang dikatakan berjuang demi kebebasan wanita tetapi kahwin anak angkat sendiri yang jauh usianya. πŸ˜‚ 

4. EV Ramasamy ini berdendam dengan golongan Brahmin kerana dihalau daripada tempat makan kerana ditangkap berpura-pura menjadi Brahmin hanya kerana nak makan free. πŸ˜‚ 

5. Ramasamy dikatakan menentang penyembahan Tuhan dalam bentuk berhala,  tetapi pengikutnya 'sembah' patung Ramasamy dengan meletak kalung bunga dan sebagainya… πŸ˜‚ 

Yang anehnya, EV Ramasamy Naiker ini berbangsa Kannadam dan sering mengelar dirinya seorang Dravida, menghina bahasa Tamil dan budaya Tamil sebagai 'katumirandi' (orang hutan / sakai) tetapi ada orang Tamil yang menyanjungnya sebagai 'periyar' (Orang besar), saya percaya dia lebih sesuai dipanggil anarya (pariah).









Kebodohan seseorang ada hadnya, tiada kasta dalam agama Hindu, Brahmin ialah golongan ulama. Wanita diberi status hampir sama sebagai Tuhan. Dalam kitab Hindu, jelas akan menyembah Tuhan dalam Nirguna dan Sarguna.

Zamri,  jangan jadi bodoh selama -lamanya. 

Sivasiddhi 
Sivasiddhi Spiritual Foundation 
31 Mac 2020  

Comments

Popular posts from this blog

Ahmad Iqram, Anda Berdosa kerana Menghina Agama #1.3

Hak Penukaran Agama Minor dan Perlembagaan Persekutuan

Dewan Bahasa dan Pustaka (DBP) Mentakrifkan Keesaan Tuhan Sembahan Orang?